ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

قرار وبلاگي با كيميا اينا

1391/2/17 20:34
نویسنده : خاله هدي
738 بازدید
اشتراک گذاری

       شکلکهای جالب و متنوع آروین  شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز مانده به يكسالگي ياسمين زهرا

جمعه غروب و شنبه شب (15 و 16 ارديبهشت) اولين قرار وبلاگي ياسي اينا با كيميا جوني اينا بوده. كيميا خوشگله دوست مشهدي ياسمينه كه فقط 2.5 ماه ازش بزرگتره كه يه مامان ميتراي ماه و يه مامان گلي فوق العاده مهربون داره. اولين قرار توي الماس شرق مشهد بوده... بذارين بقيه شو مامان ندا بياد و خودش براتون بنويسه. من كه اونجا نبودم...

 

اينجا داره ني ناي ناي ميكنه

 اينجا هم داره براي همه مون بوس ميفرسته!

(عكس مربوط به هفته قبله)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گلی
17 اردیبهشت 91 22:45
سلام هدی جون دلم یکذره شده برای یاسی شیرین کاریهاش انششالله به سلامتی برسن پیش شما : Xببین تورا خدا برای یک ذره باران چه جوری مردم سرگردون کردن. البته فردگاه مشهد همیشه تاخیرداره چه پریدن داخلی .چه خارجی .


ما ملت ايران اگه يه چي مون به موقع باشه تعجب برانگيزه. بهرحال خوش به حالتون كه رحمت الهي شامل حالتون شد
میترا
18 اردیبهشت 91 0:22
قربون دختر خوشگلم برم... دلم براش تنگ شد برای ما هم نی نای کرد هم بوس فرستاد...ناناز خانم زود بیا مشهد تا دوباره ببینیمت

ايندفعه ديگه نوبت شماست بياين شيراز
مامان صدف
18 اردیبهشت 91 10:29
خوش به حال مامان کیمیا که میتونه لپای یاسمینو ماچ کنه. من اگه جاش بودم حتما" گازشم میگرفتم.
عمه زهرا
19 اردیبهشت 91 11:37
قربون بوس فرستادن قشنگت برم عمه گلی من جوووووووووووووونمی