ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

برگشت به وطن

1391/2/17 20:47
نویسنده : خاله هدي
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

   شکلکهای جالب و متنوع آروین  شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز مانده به يكسالگي ياسمين زهرا

امروز قرار بود ياسي اينا ساعت سه بپرن بيان ولي وقتي ساعت دو خوشحال و مسرور و بعد از يه روز خسته كننده و آتيش زنگيدم به مامان ندا، گفت من كه به ماماني گفتم 5 ساعت تاخير داريم... ترسيدم گفتم بعدا ميزنگم (آخه من چيكاره بيدم؟؟دل شکسته) . رفتيم و با ماماني كه از صبح همراه من دنبال كاراي تمديد گواهينامه بود غذا گرفتيم و برگشتيم خونه. ماماني گفت كه ندا خانم فرمودن چون مشهد بارندگيه، يه پيامك براشون فرستادن كه ملت 5 ساعت تاخير دارين، ديرتر بياين كه نخواين غر بزنين. خلاصه من و ماماني هم كه مي خواستيم بريم فرودگاه پيشوازشون يه ناهار عالي زديم تو رگ و بعدش يه خواب اساسي زير پنكه! بهار زيباي شيراز دوباره رفت و ما مونديم و گرما و خفگي و آتيش گرفتن. پناه برخدا همين كه 14 ارديبهشت رد شد،‌ هوا شد عين جنگ تابستون.

حالا حدود 8.15 شبه و تازه اذان گفتن و ماماني مشغول نماز و جواب تلفنه (اين تلفنه يكي درميون ميزنگه و فك و فاميلا و قوم و خويشا هستن- نمي دونم امروز چي شده؟!) قراره ساعت 8.30 اينا بپرن ولي هنوز نزنگيدن كه سوار شدن يا نه. به نظرتون خودم زنگ بزنم؟ بذار يه زنگي بزنم ... جواب نميده.. ولش كن بعد ميگه به ماماني كه گفتم....دل شکسته

انشااله به سلامتي برگردين ولي امشب نمي تونيم بيايم پيشتون و باباجون بابا احسان زحمت ميكشن ميان دنبالتون. تا شما برسين و از فرودگاه اونور شهر بياين حدوداي 11-11.30 شبه و خسته اين و سركار عليه (ياسمين گل بانو) هم احتمالاٌ خسته اي و انسان ضايع كن. انشااله فردا همديگرو مي بينيم... زيارت قبول خوشگل خوردني... به سلامت برگردين...ماچ

اينم چندتا عكس از هفته قبل و با حركات ريتميك نشسته ياسمين گل بانو كه حوصله تون سر نره:

 

 جيگر طلاي خود خودم

امروز ياسي خانم  يازده ماه و بيست و يك روز داره!

 

پی نوشت:‌ الان ساعت ٢٠.٤٥ مامان ندا زنگید و درحالیکه صدای گریه شادخترو میومد گفت که نشستن تا بپرن ... سالم بیاین منتظریمماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

میترا
18 اردیبهشت 91 0:20
رسیدن زود خبر بدین... قربون قر دادنت


خاله ديشب آخر وقت رسيدن.
مامان طاها
18 اردیبهشت 91 8:20
زیارت قبول

مرسي
مامان صدف
18 اردیبهشت 91 10:27
سفر بی خطر یاسی جون.
مامان گلی
18 اردیبهشت 91 11:08
به سلامتی رسیدین .انشالله که بهتون توی مشهد خوش گذشته باشه .البته شما چون فقط به عشق زیارت اومه بودین میدونم بهتون خوش گذشته انشالله دفعه دیگر برنامه ریزی کنید بیشتر بموند مابتونی مامان ندا را همه جاهای دیدینی مشهد نشونش بدیم .توی اون زمان کم شرمندوشون شدیم نتوستیم همه جا ببریم

مرسي شما خيلي محبت دارين و بهشونم خوش گذشته. انشااله سري بعد همگي ميايم خدمتتون ولي قبلش شما يه سر بياين شيراز بد نيستا
خاله جون
18 اردیبهشت 91 23:42
سلام عزیزم رسیدن بخیر و زیارت قبول!
خاله هدی یاسی خانمو دیدید بالاخره؟؟چشمتون روشن


مرسي. آره ديدمش ولي زود رفتن خونه شون
لیلا (مامان آروین )
19 اردیبهشت 91 0:23
خاله جون زیارت قبول و رسیدن بخیر ندا جون و هدی جون زود بیاین آپ کنین من منتظرم
نایسل
20 اردیبهشت 91 20:03
ای جونم عزیز دلم زیارتا قبول
مامان صدف
24 اردیبهشت 91 14:24
از این پست به بعدو نخوندم. مرده شور اینترنت منو ببره. من موندم چرا سرعت مریم این قدر زیاده. امروز که وقت نمیشه ولی فردا صبح میام از اینجا شروع میکنم به خوندن و دیدن عکسای جوجو تپلی