ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دلتنگیم

1391/2/19 12:30
نویسنده : خاله هدي
656 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

روز مانده به يكسالگي ياسمين زهرا

*اللهم صلّ علی علیّ بن موسی الرضا المرتضی، الامام التّقی النّقی، و حجتک علی مَن فوقَ الارض و مَن تحت السّری الصدیق الشهید،صلوةً کثیرةً تامةً زاکیةً متواصلةً متواترةً مترادفةً کافضل ما صلّیت علی احدٍ مِن اولیائک*

ما برگشتیم با کلی خاطره رنگی والبته دلتنگی

ما برگشتیم با کلی دعاهای قشنگ

ما برگشتیم اما خیلی دلتنگیم

خیلی دلتنگ

دلتنگ حرم باصفا و نورانی آقا

دلتنگ لحظه های ناب و عرفانی

دلتنگ دلتنگ دلتنگ

آقا  میدونم مهمونهای خوبی نیستیم اما قسم به کرم و بزرگواریت ما رو  زود به زود به خونت دعوت کن...

این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 ] [ 1:40 قبل از ظهر ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

لیلا مامان آروین
19 اردیبهشت 91 8:41
رسیدن به خیر خوشگل خاله
زیارت قبول ان شا اله سفر حج بری مسافر کوچولوی گلم


ممنون خاله مهربون
مامان گلی
19 اردیبهشت 91 10:51
اومدین و رفتین. شما دلتنگ امام رضا ,ما هم دلتنگ مهربونیا وصفای شما وشیرین کاریهای یاس نانازمون هستیم انشالله هرچه زودتر قسمتون بشه بیاین مشهد بیشتر بمونین .ماازبودن درجوارتون لذت ببریم


این دفعه نوبت مامان گلی ایناست که بیاین .ما منتظریم شدیییییییییییییییییییید
بودن در کنار شما افتخار بود
عمه زهرا
19 اردیبهشت 91 10:52
قبول باشه عروسکم ندا جون، چون شما و داداش احسان و یاسمین زهرای گل قلبتون خیلی خیلی پاکه مطمئن باشید امام رضا خیلی زود دوباره شما رو دعوت میکنن زیارت قبول


ممنون خواهر شوهر گل خودم
مامان گلی
19 اردیبهشت 91 11:08
انشالله بهتون توی شهرمون خوش گذشته باشه . البته شما اینقدر باصفا وعاشق هستید که بدیهارا نمی بینید. به پای این میزارید که هرکسی دیدن معشوق میخواهد باید زحمت بکشدو سختی ببیند .یک حرفی را که احساس قلبی من بود اززمانی که وبلاگ یاسی نانازو محمد گلم میخوندم باید اینجا بگم تمام تصورهای خیالی من که شما چگونه خانواده هستین درست بود بادیدن شمااین را درچهره مهربان باصفای شما واقا احسان ویاسی نانازم دیدم وبه خودم میبالم که باشما آشنا شدم وارتباط برقرارکردم .همیشه باخوندن مطالب وبلاگ یک آرامشی به من دست میداد .بادیدین شما عزیزان همان احساس راداشتم ممنون ازاینکه وقت کمی که داشتین درکنار حرم امام رضا باشید به ما اختصاص دادید ازطرف من از آقااحسان تشکر کنید

مرسی از لطفتون مامان گلی جون.من و احسان هم از اینکه دوستانی با این صفا و مهربونی پیدا کردیم به خودمون میبالیم و از این به بعد با شور و شوق بیشتری میایم مشهد.

مامان آریام
19 اردیبهشت 91 23:44
زیارت قبول باشه فرشته کوچولو ما رو هم دعا میکردی، گرچه فکر نکنم به یاد ما بودی چون اینجا که اصلا به ما سر نمی زنی به هر حال امیدوارم همیشه سفرهای زیارتی بری و همه بچه ها رو دعا کنی که همیشه شاد و سلامت باشن
میترا
20 اردیبهشت 91 0:43
ما هم دلتنگ یاسی نانازمونیم زود بیاین مشهد
مامان محیا
20 اردیبهشت 91 12:30
سلام. خوش خبر باشی. نبودی نیستی؟ خبر مبرهاییه؟ این روزا مشکوک میزنی..از صبح بیست بار اومدم خبری نبود. خانوادگی. تو وب محمد کوشول هم گشتم. گفتم میای میبینیم چی شده..
خاله جون
20 اردیبهشت 91 14:07
کجااااایید پس؟؟؟ عکسای مشهد کوووووو؟؟؟؟ اینهمه دلمون واستون تنگ شده بود خوب!!! البته میدونم درگیر کارای تولد یاسی هستید ولی بیاید یه سر بزنید
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 17:28
وای دلم خواست برم زیارت.
رسیدن به خیر زیارت قبول.
نمیدونم برامون دعا کردید یا نه؟؟؟؟


ما برای همه ملتمسین دعا دعا کردییییییییییییییییییم
یاسمین
20 اردیبهشت 91 17:41
سلام مامان ندا جون امروز من عکسای یاسمین زهرا رو نشون همسرم دادم پشت لپ تاب شوهرم داشت غشو ضعف میرفت الهییییی فدات شم براش اسپند دود کنین زیارتتونم قبول خوشا به سعادتتون ما دور شدیم ازامام رضا ولی دلمون همیشه پیششه به منم سربزنید

شما همیشه به ما لطف دارین
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 22:29
ربون تو بشم ضامن اهو همیشه پشت و پناهت باشه عروسکم
بهار مامان آراد
26 اردیبهشت 91 17:03
ياسي جونم خوشگل خاله زيارتت قبول بووووووس


مرسی خاله