ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

7 روز مونده

1392/2/21 1:02
نویسنده : خاله هدي
834 بازدید
اشتراک گذاری

تنها روز مونده به تولد دوسالگیت

مامان نگی یادش رفته ها امروز اینترنتم قطع بود بعدشم بیرون بودم الان به نت دست پیدا کردم.

کمتر از یک هفته مونده تا تولدت .

هر وقت که جلوی مغازه ای رد بشیم که توپ داشته باشه میگی:مامان توپ بقر،توی خونمون پر از توپهای رنگی رنگیه اونروزم که رفتیم دوتایی سه چرخه سواری باز گفتی: مامان توپ بقر گفتم عزیزم تو توپ زیاد داری وقتی رفتیم توی مغازه هی داد میزدی: آقاهه من توپ دیاد دارم!

اسم همسایمون آقای رعنایی هست ،بابا احسان بهت گفت میای یه سر بریم خونه آقای رعنایی تو هم گفتی:نه آقایی نعنایی دوست ندارم!

فدات بشم که اونقدر به تیپت اهمیت میدی ،امروز آمادت کردم بریم بیرون بهت میگم چقدر خوشتیپ شدی تو هم قیافه گرفتی و بعد گفتی:مامان عینک بده(عینک رو مثل اینک تلفظ میکنه)!

همه شعرها رو با هم قاطی پاتی میکنی و میخونی نمونش همین دیروز داشتی این رو میخوندی:

میمه نقور نتسه    ادا منو نندادی     آقا پتیسه بداره!!!!!(میوه نخور نشسته خدا منو نندازی آقا پلیسه بیداره)

شعر لالایی رو هم میخونی و اون قسمتش که میگه دونه به دونه میگه:دونه مودونه!

 

 

 

 

بهش گفتم ژست بگیر اینجوری نشست!!!!!

 

 

 

 

-این پست توسط مامان ندا نوشته شده!

 

-عکسها متعلق به ٢٠ اردیبهشت توی کوچه خودمون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان قندعسل
21 اردیبهشت 92 1:10
ای جانم تیپشو ببین


مرسیییی
مامان دخملی
21 اردیبهشت 92 1:15
سلام
الهی عزیزم
خدا نگه دارت باشه عشقم



ممنون گلم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
21 اردیبهشت 92 9:32
ماه شب چهارده ای خوشگله! مرده این فیگوراتم، هی سعی میکنی تو حس باشی، وقتی اومدی خونه اینقدر خوشگل و ناز شده بودی که دلم میخواست اساسا بخورمت. نازززززززززززززززززززززییییییییییییییی


][
♥ مامي ملودي جون ♥
21 اردیبهشت 92 11:21
فداي اون ژستات


ممنون